Vino mamă să mă vez`/De năcaz cum aberez.

Iată-mă la cateva zile distantă de experienta unica dobandită in domeniul energetic. Să nu ganditi cumva ca, absolvent de psihologie fiind, am acordat consiliere sau sprijin marital cuplului Ion si Electron din neamu` lu` Curentu`. Nicidecum !

O săptămană am rulat baterii in abtibilde precum…niste sarmale in foi de varza. Asta pentru un onorariu ce nu merita atentie, intr-o lume abjecta ca cea in care ne taram. Am avut o companie selecta, formata din tineri proaspat licentiati, debutanti intr-ale muncii intelectuale si prestidigitatori de elita. Ei au tinut mortis sa-mi ia un interviu, declaratiile smulse fiind singura marturie a unei meserii cu 7 zile de viata.

Etnologi si etnografi, luati aminte :

4 gânduri despre „Vino mamă să mă vez`/De năcaz cum aberez.

  1. plastycframe

    foate tare frate, esti durere :))

    imi place cum le aruncai acolo in scarba
    si corul hilar din backgroundul „maiestrului”

    Răspunde

Lasă un răspuns

