Ora zece a bătut/ Apa caldă-a disparut

Hai, băieti, pe pozitii ! George, ia lingura si reazămă ţeava; Teo, scoate degetu` din nas…hai Adi, lasă emoţiie. Linguro-tonu`, George…

” Să-i amintiti, vă rog frumos, adresa mea/ Cand va-ntâlniţi cu apa caldă/Kogalniceanu, în cămin, la catul doi/ Ca să ma spăl si eu, ca voi.”

Nee…una mai cunoscuta. Compact-ati motivele:

„Cabina in care-am stat, păstreaza si acum/ Din mine un vechi strat, in balta cu sapun /Cand ploaia-n parc mă prindea, eram un fericit/ Traiam clipe care-as fi vrut, sa n-aiba un sfarsit /Acum mi-e greu sa accept, candva tu m-ai spălat, in tine n-am sa mai cred, in tine si-n Senat./ Sunt hâră, de-atata vreme si tu ai disparut/La muncă iar nu mă pot duce, în halu-n care put.”

Una mai kinki, să se înfoace !!!!

” Haide, vino inapoi/Să fim iar amandoi/Vino la mine/Vreau să mă ud cu tine !”

Bine, flăcăi, la jet comanda, verificaţi temperatura !

Ati ascultat o mostra din incantatiile Radio Termo-nondiufuziunii Române, sub bagheta maestrului Andrei Meszaros, proiectul „Ora zece a bătut/Apa caldă-a dispărut” inclus in Programul de Lobby pentru Accesul Neconditionat la Apa Caldă in Căminele Studenţeşti.

9 gânduri despre „Ora zece a bătut/ Apa caldă-a disparut

  1. Vlad

    La noi, in Leu, se ia apa rece. Daca voi mai puteti reconstitui niste clipe din vacantele strabunicilor nostri burghezi in baile comuniste, ca sa nu mai vorbesc de curiozitatea stiintifica (puteti vedea cat de mica vi se face), noi – astia cu apa fiarta – anticipam iadul (e nashpa!). Sa ingheti bine!

    Răspunde
  2. andreimeszaros Autor post

    Pingunu` fruios: da, in curand nu o sa le mai avem deloc
    Lore: daca se ia si curentu` ma racordez la firele de troleibuz, si-apoi sa vezi acolo..putere!
    Vlad: :)) pai leii is obisnuiti cu temperaturile ridicate. Macar voi aveti net moka, noi platim si prezenta si lipsa lui. Parca am da bani la Biserica, intrebandu-ne intodeauna daca…vine.

    Răspunde
  3. mycky

    …mă faci să-mi pară rău că am dat la flacultate în oraşul natal, se vede că am pierdut o parte din distracţie…heeeeiiii, când aveam eu 20 de ani şi dinozaurii roamed the Earth…

    Răspunde

Lasă un răspuns

