Sine, Eu şi Supra-Eu in şezătoare

Lorena Lupu mi-a tras o leapsa in care eu trebuie sa-mi pun mie insumi un set de 10 intrebari prestabilite. Evident, am lasat instantele constiintei sa discute intre ele. Veti vedea, precum in psihologie, Eu-ul functioneaza intre Sine si Supra-Eu, cel din urma fiind cel mai bine educat, cizelat si prevazator ( scurta lamurire: Sine-inconstient, Eu-mediator intre Sine si Supra-eu, Supra-eu-interfata umana)

Sine: Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?
Eu: buna ziua, doamnelor, pentru inceput ! Dom`le, deseori am tulburari intestinale care ma fac sa ma indoi la 90 de grade, cel mai frecvent si pe bune ca as plati sa pot trage vanturi, fara remuscari si fara sa trezesc oprobiu, spre detensionarea abdomenului. Unori imi dau lacrimile, de concentrare si tristeţe, atunci cand simt ca apare sansa eliberarii insa niste nasuri coroiate sau borcănate imi tin companie. Isi baga si ei nasu` unde nu le fierbe oala…Si da, as plati, i-as da bani celui de langa sa fuga sa-si ia o bere ca eu sa pot risca o deflagratie.
Supra Eu: Stiu ca e neplacut sa flatulezi, iti sugerez un produs carminativ…care sigur iti va schimba karma abdominala. Dai banu` si stai lejer.

Sine: Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Eu: 4 ani si 364 de zile m-as zbate sa ajung Ministrul Manelizarii Europene, facand presiuni catre forurile superioare ca e nevoie de o asa institutie, intr-un final as reusi (ca-n Romanica e usor sa faci asta), apoi ajuns pe fotoliu, as face o intrunire cu toti manelo-scălâmbăitorii pentru impartirea de functii si, precum in Alexandru Lapusneanul, as face un dineu in care as anunta subita intoarcere a armelor „stiti, m-am gandit mai bine si…” si-as ordona pedeapsa capitala: oamenii mei, deghizati in valeţi, le-ar baga mana in gat si le-ar innoda corzile vocale.
Supra-Eu: Nu e necesar sa-i obligi pe manelo-scălâmbăitori sa foloseasca limbajul dactilemelor in reprezentatii, nu toti manelo-receptorii au telefoane cu functii video ci unii doar cu mp3. Poate e mai bine sa scrii o carte plina de morala care ar ajunge promovata si introdusa in programa scolara!

Sine: Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabili, ai continua să faci ce faci acum?
Eu: Bineinteles ca nu, de la 0 (euro) la un milion e o distanta a carei axa e plina de proiecte. Daca acuma stau si suflu in degete a paguba, atunci as sufla dupa ce voi fi tras dintr-o narghilea, boiereste. Si sigur as avea o pereche de blugi noi !
Supra-Eu: Andrei, sa nu te prosteasca mirajul banilor, nu uita de invatatura stramosilor si fii chibzuit, baga banii in banci, ca-i nevoie de lichiditati si vezi-iti de facultate, master, alta facultate etc ! Si fereste-te de omu` spân,  sa n-ajungi de la milion la talion ! Cred in tine si-n dobânda ta, Andrei!

Sine: Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?
Eu: Titlu: „Va mai aduceti aminte de manele?.” O biografie corecta, si-un material usor elogios  la adresa personalitatii mele marcante si a influentei mele in demanelizarea Romaniei (evocarea momentului de intoarcere a armelor si analiza planului „diabolic”) , in enculturatia tineretului necunoscator al notiunilor legate de sex si sexualitate insa practicant al dansului copulativ dezinformat.
Supra Eu: Si sa fie scris cu caractere de 20, bold, verde fosforescent, sa poata fi citit si noaptea, pe intuneric!

Sine: Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia funerară?
Eu:  (colegii de camera) Bai, mai stii ca in studentie i-ai dat niste papuci ? Ia vezi cu ce-i incaltat ! (colegele de an ) Fa, mai stii mail-urile alea in care ne zicea sa nu mai scriem in kmnerpdpoopz-ineza ? Fac lectii cu ala micu`, dupa invataturile lui (Miruna) Andrei, am schimbat tot vinu` si toata apa din paharele de la masa pomenii cu vodka! Vreo 6 deja plang la alte morminte !!! (vecinele de la bloc) Mai stii cand ne fura elasticu` ?
Supra eu:  Aha, si sa vorbeasca si muţii de tine !

Sine: Dar pe piatra funerară ce-ai vrea să scrie despre tine?
Eu: 2 randuri de Toparceanu „Epitaf unui betiv: De sărăcie şi necaz. Întâia oară doarme treaz”
Supra-Eu: cu adaugarea oximoronica: Ministrul de o zi a Ministerului de Manelizare Europeana si desfiintator al aceluiasi minister.

Sine:Când erai mic, ce le răspundeai celor mari la întrebarea “Ce vrei să te faci când vei fi mare?”
Eu: tamplar (voiam sa fac pitici de lemn care, iata, au ajuns pe creier) bucatar, presedinte.
Supra-Eu: si niciodata de ras !

Sine: Ce ai face dacă ai şti sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
Eu: mi-as lua geaca de puf, m-as sui pe pluta si-as face inconjoru` lumii
Supra-eu: sa nu-ti uiti incarcatoru` de la telefon!

Sine: Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Eu: mai cititi si voi periodicele! Era un om ispravnic, a demanelizat Romania…asa cum altii au alungat comunismul. Pana s-a dus cu pluta !
Supra-eu: iremediabil….

Sine: Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?
Eu:  Crezi ca a sosit timpu` ?  Esti pregatit ? Esti sigur ca vrei asta ?
Supra-Eu: si gazu`, l-ai inchis? Gandeste-te si la altii  !!!

10 gânduri despre „Sine, Eu şi Supra-Eu in şezătoare

  1. Horatiu C.

    Mdah e dragutz dar cam chinuit … incerci sa starnesti o reactie indiferent care e ea … ras dispret … ehh dar ai blog asa ca cine vrea sa citeasca cine nu … nu ca doar nu i-ai pus u sa iti dea click pe pagina si sa piarda cateva minute nu … hehehe … viata asta … bafta multa si asteptam ceva mai … substantial Cheers

    Răspunde

Lasă un răspuns

