Corat Holeră

Cruntă pecingine ameninţă studenţii din caminul Kogalniceanu !
După ce prima femeie eligibilă in a deretica holul si băile aflate la al nost` etaj a încălecat pe mătură si-a disparut din raza de observatie a celor mai performante binocluri rusesti, o alta tanti de serviciu a preluat situatia, mai vigilentă si mai hotărâtă in stârpirea jegului. O adevarată eroina, o Ecaterina Teodoroiu a cărei baioneta e mătura, al carei cuvant e însăsi expresia fetei: încruntată, dârză şi parcă tăinuind ceva.

Am intalnit-o intr-o dimineata tarzie in zona cabinelor. ” Sărut-mana, tanti ! ” Din 2 miscari, coada de mătură-mi tăie calea iar vocea-i joasa, imperioasa, ma opri in loc: „sthai, nu hintra hacolo ca n-am facut corat” Din băţ imi indica o altă cabină si ea lua in primire incinta ce-mi fu restrictionata. Dupa 2 minute, la iesire, o revad aplecata asupra unui closet, frecandu-i strasnic luciul, pe interior, cu o cârpă. Intepenesc. Cu gandul la cuvintele de salut „sarut-mana ” adresate anterior si la sarmaluţele ce vor fi impachetate de aceleaşi degete actualmente scufundate in w.c., o intreb ingrijorat: ” nu va suparati, astea de la administratie nu v-or dat o perie pt. w.c ? ” In momentul urmator, tanti de serviciu se ridica cu cârpa in mana si, lasand picuri de apa dupa ea, se indrepta catre chiuvete: „Dhomnule, eu spăl mai usor asa, mi-e mai bine, am perie da` nu o folosesc, da` ce mizerie ii aici la voi, nu stiu cum curăţa femeiea asta din `naintea mea…” isi continua discursul, ridicand vocea si rostind fiecare cuvant tot mai grav. ” huite ce murdar e aici, huite cât jeg peste tot, hasta-i corăţenie?, hasta-i holera ! ” si-n momentul urmator, trânti nervoasa cârpa cu care frecase closetu`, in chiuveta:  „plooosc!” si 3 stropi sărira, cu detenţă, spre mine. 3 rasuflari nervoase din partea mea…3 rasuflari nervoase din partea ei….Tăcere. Se-auzea doar şuerul aerului ce ne iesea pe nas . Dupa acest moment tensionat, tanti se serviciu se înfipse in aceasi cârpă si se-apucă de frecat chiuveta. Eu mă depărtam, frecându-ma in cap.

7 gânduri despre „Corat Holeră

  1. andreimeszaros Autor post

    Barbie: It`s a divin miracle, ar insemna ca sunt UNS
    Simona: auzi, mai bine dau eu codu decat sa primesc, in situatia asta.Par example, o pere de buda cu vibro-masaj la maner, asa poate o sa o foloseasca
    ardeleanu: just !

    Răspunde
  2. Lili

    Nu mi vine sa cred…am stat si eu in 6 martie acum…vreo 12 sau 13 ani (da, stiu, sunt la varsta senectutii) si imi amintesc cum s a hotarat deodata personalul „TESA” sa faca greva ( era fashionable pe atunci sa tragi o greva din cand in cand)…budele erau oricum o oroare si in perioadele fara greva, dar atunci chiar am crezut ca voi fi rapusa in floarea varstei de ciuma+holera+hepatita…trageam o fuga la Mcdonalds pt buda, iar pt dus ma duceam la o amica in Grozavesti…pana ma intorceam eram transpirata la loc…
    tinere, curaj…if you can make it in 6 martie, you make it anywhere!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

