Bos bovis et porcus expo

Poporul roman este in unanimitate format din tarani. Tu, privitorule esti un taran ! `Nainte sa-mi dai isterizat cu coasa dupa urechi, cujeta la ce urmeaza a-ti zice. Sa fii taran ii lucru mandru, trebuieste doar o ora de lectura a scrierilor autohtone din vremea izgonirilor, ca sa pricepi, badie, ca taranu-i pomenit cu vocabule de aur in pajinile vremurilor duse.

De-o vreme-ncoace poporul roman, ca vrednic neam agricultor creste porcine si bovine diplomate, spre sporirea avutiei. Fiind destul de incapatoare ca sa adaposteasca purcelusul delegat al fiecarui romanas alegator, Casa Poporului ofera conditii ca cei desemnati sa-si presteze activitatea. Ca tarani grijulii cum ni s-a dus vestea, contribuim lunar cu arvuna la furajarea paricopitatelor politice. Anterior acestei atentii, pretendentii la poiata au dat vestea in popor privitor la interesul pentru scaunul (moale) decizional pe care-l vor ocupa. Cel mai greu a fost godacilor si viteluselor, neobisnuiti cu zarva si harababura electorala din batatura tzarii. Au asudat si-au dat din capatul trupului pentru fiecare foaie-n urna. Una dintre bovine si-a riscat chiar netezimea fetei cand, in contradictie cu un tauras naravas, a fost bruscata cu niste bule de O2 aflate in suspenise in troaca cilindrica a interlocutorului. Nefericit moment, Protectia Animalelor probabil ca desfasoara deja o ancheta privitor la masacrul vietuitoarelor bacteriene aflate in lichidul risipit.

Si-am fost convinsi, unii dintre noi, de glasul lor guitator care promitea prosperitatea tarii. Asa-m facut si-acum 4 ani, am ales o ciurda, am ingrasat-o de-au inceput sa sara nasturii prohaburilor in (semi)plen. I-am trimis spre cizelare si in alte tari.Venind `napoi cu noi curente si le-au descarcat in imobile bine luminate pe toate cele 4 etaje, timp in ce poporul-tutore vedea cum ii cad etajele in cap si-apoi dispareau plutind la vale,in viitura, printre busteni ai caror prelungiri sunt astazi usi si mese masive in aceleasi poieti rezidentiale ale alesilor. D`asta scartie sistemu`, d`asta chioraie matele poporului, d`asta n-am avut tort de mere de ziua mea !

N-ai un animale de companie ? Iti zic eu ca ai unu` in Parlament…care sigur are-o companie  !

4 gânduri despre „Bos bovis et porcus expo

  1. ciocolatacupiper

    ptiu, arza-i-ar focu! (ca sa ma esprim totusi academic)
    iar tie-ti dedic tarta flan cu mere pa care (tre s ama crezi pa cuvint, ca nici cu lipici, nici cu piuneze, nici cu piroane nu sade pozele prinse acilea) o facui ieri

    Răspunde
  2. eucumine

    inca nu ti-am citit blogul dar primul lucru pe care vreau sa-l spun e ca semeni foarte mult cu un prieten..am stat ceva secunde sa ma uit la poza;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

