ziare, reviste, table, tutun

Piata Universitatii. Un tanar student, in cautare de muncă, se opreste la chioşcul de ziare. Aplecat sa vada inauntru, zăreste 2 persoane jucand table, o doamna mai in varsta si un domn pe la 45 de ani. In aer plutea tensiunea mizei:

– Buna ziua, cine vinde ?

–  …&%$*…`iua, ce doriti ? spune femeia, atentă la miscarea combatantului.

– Un ziar cu anunturi, locuri de munca..d`astea

– Stai, Mitică ca-ti arat eu tie…( ia 2 piese si le pune pe tuşă)

– Doamnă !?!

– Daaa, daaa, am Anuntul telefonic, e ultimul ! Il ia in mana si-l flutură ca un steag al victoriei.

– Aha, cat costă ???

– (molcom) …`zeci de bani…

– Câââât ????

– 50 de bani !!!!

– Daţi-mi ziarul ! Privind la table si-apoi catre cvadragenar: daţi-i ziaru` !!!

9 gânduri despre „ziare, reviste, table, tutun

  1. x2te

    Dumnezeule (nu ma refer la tine ci la divinitate!), am crezut ca o sa detest ziua de azi! M-am trezit la ora 5:30 AM in sforaiturile colegului de apartament proaspat iesit din tura de noapte! Am injurat, specific momentului, printre dinti si mi-am miscat corpul semi-animat spre scaunul din fata monitorului! Nu mai aveam tigari! Urmeaza o serie de injuraturi cu specific maternal si o excursie la magazin! Apoi dau de blogul tau! E cam ora 8:40 si dupa o lecturare completa a blogului mi-am asigurat buna dispozitie pe ziua de azi!

    AVE!

    P.S. Esti supus inspectiilor viitoare!

    Răspunde
  2. andreimeszaros Autor post

    buburuza: te pomeni ca ei sunt factorul vietii pe Pamant
    x2te: sper sa nu creez o dependenta maladiva si s-ajungi sa zici.. Ave Caesar !
    ucshiva: cred ca i-o dat ziaru` si-apoi un marti, nu de alta da` sa simta si baba niscaiva suferinta !

    Răspunde

Lasă un răspuns

