La curent cu pana de curent

Azi, cartieru` meu a fost intors in epoca pietrei. Nu gândiţi cumva ca ne-am bucurat ca doar nu ne-am împiedicat de femeia cavernei si nici n-am fript şuncă de mamut . Asadar, alunecarea in La Tene a fost pur conceptuala si realizata prin efortul pasiv al celor de la Electrica, total dezinteresati de prestatia sarcinii electrice pe fir. Aceasta simulare a Preistoriei n-a fost prima, motiv pentru care îi suspectez pe initiatori de mania Jurassik Park.
   Iată filmul întamplarilor: de ceva vreme imi simt activitatea casnică boicotată ! Intr-o noapte eram la jumatatea capitolului cand, flu! lumina disparuse. Nu-i nimic, zic, citesc mâine cand mi-a da Soarele lumină. Nici nu ma intorc bine pe-o parte ca mă ataca 3 ţânţari. Unu` mai gras şi 2 mai slabi. Îi simteam ! Mă ridic s-aprind rapid becu` ca să le dau la ficaţi insa, clici-claci, nema lumina! Pfaaaai, uitasem !
     In alta noapte, purtam o discuteie pe net cand, in loc de raspuns la intrebare mi-o venit o bezna. Nici n-am mai vazut drumu` pana la pat asa ca m-am dus de-a buşilea.  Altădată aspiram covoru` şi-am ramas in pană, aspirand la revenirea curentului. Intr-o duminica, faceam maioneza cu mixeru`. In momentul in care s-a taiat curentu s-a taiat si maioneza.
    Azi, m-au trecut transpiratiile de nervi cand curentu` o disparut pe meandrele retelei. Dau drumu la duş sa ma spal de sudori si de pacatele limbajului trivial cand imi simt pielicica zburlită. Logic, fără curent nici microcentrala nu-si face treaba. Inapoi la păcătuit !
   Am luat telefonu` in mână si-am sunat la Electrica. Mi se raspunde si ma şochez; o voce de fată in postludiu imi zicea libidinos:
-buuuunaaaa  ziiiuuaaaa, ati suuunaaat laaa Eleeectricaaaa, apeeeluuul dumneaavoaaastraaa….
Era sa scap receptoru` din mana! Atata noroc ca cineva o raspuns si fata-robot n-o apucat sa reajunga la orgasm.
-buna ziua, abonatu` Meszaros la telefon, bd-ul Unirii Bl 7 (bla, bla, bla )
-e pană de curent sau s-a intrerupt ?
-dom`le, pană de curent sau întrerupere !?! LIPSESTE ! curentu` LIPSESTE ! nu ESTE !!!!
-da da, notez acuma, (catre un coleg ) Marcele, astea iar n-au curent !se lucreaza sau ce ?. Alo! Ia vedeti acuma daca aveti curent !
Fantastic, de parca functionaru` avea un buton „Enervati/Nu Enervati” si-l setase, in acel moment, pe pozitia cu bun simt. Odata cu efectuarea setarii venise si curentul.
  Bineinteles, precum in cazul unui seism, penei de curent au urmat si replici. Inclusiv verbale.   
     Pică, pică, pică ! Si n-am chef de filipică !

 

Leităr edit: la o ora de la postarea textului, strada vecina cunostea intunecimea. Io cred ca Ceausescu n-o murit si s-o reinscaunat la Electrica, de unde si-o reluat practicile de ponderare a consumului. Sper sa-i faca un scaun comod, unu.. electric a la Electrica !

9 gânduri despre „La curent cu pana de curent

  1. PhenoBarbieDoll

    alea erau tantaroaice, ca femeile sunt capul rautatilor, chiar si cand e vorba de niste creaturi precum tantarii. io m-am trezit intr-o sambata dimineata ca disparuse lumina din frigider si mi se racise cafeaua din filtru, si am sunat la electrica unde am apasat pe 1 si mi-a zis robotelul ca e in curs de remediere si c-o sa fie gata pe la 9. la 9 jumate tot n-aveam lumina in frigider, asa ca am sunat inapoi si am constatat cu uimire ca updatasera robotelul care acum imi zicea ca va fi gata pana in 10 jumate. a fost la 10, deci nu m-am mai suparat asa tare…

    Răspunde

Lasă un răspuns

