Vremea chiuvetelor

Unii sunt urmariti de securitate, altii de umbra, eu sunt urmarit de chiuvete.Chiar asa, de chiuvete. Nu stiu cum se face ca, in ultima perioada m-am intalnit foarte frecvent cu aceste obiecte, vesnic pomenite-n fraze porcoase ca-s pline de vase murdare.

Anul trecut, intr-o zi de vara eram in centru nou al Baii Mari cand am vazut cum o chiuveta cu picioare trecea neregulamentar strada. Zadarnic am incercat sa aflu cauza acestei mutatii sanitaro-genetice.Omu` pur si simplu purta chiuveta in cap tinand-o cu mainile sa nu cada.

Acum cateva saptamani mergeam la servici, dimineatza, printre blocurile cartierului Titan. Era un frig d`ala de-ti vine sa-ti dai demisia si sa nu mai iesi din casa pe friguri ca alea, ca sa mergi la munca. De parca n-ar fi fost de ajuns, mai batea un vant puternic, capabil sa dezechilibreze un jucator sumo. Si cum mergeam eu asa, indoit de vant, parul valvartej pleznindu-mi fatza inghetzata, cu manurile-n jeb si inaintand anevoios, imi apare in fata o alta mutatie sanitaro-genetica. S-a putut observa acelasi comportament insa de data asta justificat. Geru obliga mainile sa stea in buzunar si ce sa faci cu chiuveta daca tot ai luat-o, in acea dimineatza friguroasa? O pui in cap si-ti bagi mainile la cald..Si nu oricum. Partea cu suport pentru vase va fi asezata pe spate, cavitatea chiuvetei asezandu-se pe partea terminala a componentei umane, obiectul metalic si corpul uman formand o articulatie. Imaginati-va aspectul unei chiuvete, de inox, asezata in crestetu` tipului. Arata ca o basca cu cozorocu` la spate. Priveam cu uimire la hibridul ce se departa….

Cateva zile dupa, in metrou. Stateam lungit pe scaun cand pe usa intra o dama cu…o chiuveta in mana.Una rotunda. Se foieste, se invarte, isi cauta ca un caine locu` si in final se aseaza. Da` ce sa faca cu chiuveta, ca avea si ghiozdan in spate?. Nooo, nu o pune-n cap..avea frizura noua, si-o aseaza in poala si isi arunca ranitza in chiuveta.

Mergeam ieri catre Grigorescu cand iar imi apare in fatza combinatia la moda: de data asta cu mici schimbari.Chiuveta, lasata probabil in magazin, lipsea, insa locul ii era tinut de piciorul ei.Cetateanu` purta voiniceste pe umar un picior de chiuveta.

Iata oameni buni cum moda se schimba.De acum se poarta chiuvetele…iar ca accesoroi sunt sigur ca, pe viitor au sa-si atarne de gat cate un dop, cu lantisoru` sclipind a inox.

Stiti cum zicea Gyuri Pascu? “ Iau ghiveta si-am plecat”

23 februarie 2007 yahoo 360

Lasă un răspuns

