Ia piscati-o de aici, tantarilor

Apartamentul mi-a fost asediat de trupele tero ale tzantzarilor. Inaripate si totusi imune la virusul aviar, insectele mi-ai patruns in casa. Foarte secretoase vin si-ti spun totul la ureche: un bazait enervant de-ti dai palme peste urechi. Pot spune ca tzantzarul este un submultiplu al drujbei. Ati auzit cum suna o drujba, ca doar se taie padurea la noi in tzara ( s-a dovedit prin analiza de ADN ca sangele de roman nu coincide cu clorofila frunzei, deci codrul nu e frate cu romanul- de unde a purces si aceasta continua rafuiala) Revenind la drujba, daca analizezi zumzetu` tzantzarului observi ca marit, sunetul lui se aseamana cu cel al briceagului cu motor. Ma gandesc cum s-ar auzi daca ai baga un microfon int-un borcan de 800 plin cu tzantzri…si ai da volum la boxa..pai te-ai simti ca la munte! ai auzi numa` drujbe !
Ciudati mai is tzantzarii astea, dupa ce ca li plin burduhanu` de sange ca abia mai zboara si-s cat o roshie, ei tot ti se plimba pe langa ureche. Te enervezi,te ridici furios, iei o haina si ii tragi un tricotaj peste anvergura lipind-o cu mutra de perete. Dupa crima observi pata si-ti pare rau ca n-ai avut bani de vopsea lavabila. Mi plina camera de pete rosii pe peretzi, la urmatoarea zugraveala imi fac din start camera cu buline rosii, sa nu se observe ce-i in plus.
Ieri seara citeam linistit cand am fost intrerupt de gaza asta. Mi se invartea in fata ochilor de mi-am pus intrebarea daca chiar ii interesata de viatza lui Michelngelo. Vazand ca nu prea o umblat prin sali de lectura si nu stie sa-si tzina pliscu am incercat sa-l prind intre file precum Creanga (acolo erau muste). N-am prins-o pe tzantzaroaica ci mi-am prins nasu`…vorba aia, am fost cu nasu-n carte. Apropo, de ce se spune Anti-tzantzari cand de fapt e anti-tzantzaroaice ?
Nu-mi propuneti marci de flituri ca nu tine. Zburatoarele s-au adaptat incat spray-ul are rol mai mult benefic. Sa-i vezi cum cad intr-o dulce visare…si ce vise…cu ei survoland deasupra unui rau de sange…se viseaza la Marasesti,Marasti. Pai da, fliturile astea au efect halucinogen, un fel de aurolac pt tzantzari. Dupa ce efectul dozei se pierde, isi revin.
Dupa recensamantul tzantzarilor, municipalitatea baimareana a hotarat sa reduca drastic numarul concetatenelor bazaitoare. Au plimbat un avionash prin centru care a imprastiat insecticid. Simtind napasta, tzantarii s-au adapostit in..casele oamenilor iar cele ce au cazut la pamant ca secerate au fost pasarelele mici si inofensive.
Am mai gasit pe net si ceva soft care emite infrasunete de le plezneste timpanu`gazelor. Acuma nu stiu cum sa va zic da` placa mea de sunet nu-i proiectata sa asculte omu` melodii sub nivelu` frecventei perceptibil de urechea umana. Probabil la auzul sunetulu tzantzari ar juca hora in jurul candelabrului.
Inchei gandindu-ma daca tzantzarul nu a fost importat, precum gandacul de colorado. Cine i-a adus sa-i duca inapoi!

4 septembrie 2006 yahoo 360

Lasă un răspuns

