Fritzi, prietenul meu muscă

Linistit la masa, mancam din farfuria cu cereale. Deodata am auzit un bazait puternic, de trei ori „futu-te-n aripa” si-un pliosc!exact la mine in lapte.Mi-am dat seama, era o incaierare intre mustele din apartament.Unul din cei doi s-a ridicat de la fund, s-a tras la mal si, ud cum era statea epuizat pe marginea de ceramica. Celalt dadea semne de inec. Am bagat o furculita de inox si, cu un dinte bont l-am recuperat.Acum, pe margine stateau amanoi, unul inecat si celalat in convalescenta luptei.Cel de-al doilea era un pui, mic, marunt si, parca pierdut de mama. Cum si-a vazut inamicul salvat,asta mai mare se ridica pe toate labele, isi scutura aripele, ii trimite o flegma fix in ceafa si-si ia zboru.
-Pleca d-aici, decoratiune pt cacat ce esti, i-am spus, dand cu prosopul dupa el.
Cu gamalia unui ac am resuscitat mica insecta iar apoi am pus-o in decubit lateral pt orice eventualitate.L-am numit Fritzy. Dupa perioada de recuperare s-a intamplat ceva frumos. O prietenie atipica a inflorit intre noi si curand aveam sa fim nedespartiti. Oriunde mergeam eram impreuna, chiar si la baie. Aici a trebuit sa-i explic ca trebuie sa renunte la unele apucaturi ale speciei.

Timpul a trecut si Fritzi s-a dezvoltat. Dintr-o musca ca de otet a ajuns un flacau bine cladit, verde-albastrui.Era frumos iar in fizicul prevestea o tinerete de desfrau.
In timpul zilei il lasam p`afara si, cand se lasa seara stia sa se intoarca singur acasa. Se prindea de geam si astepta. Cum intra ianuntru incepea, e bucurie, sa se invarta in jurul candelabrului. Cateodata se punea pe cutia mea de bere si sorbea din lichid fara sa stie ca-i poate face rau. Ca orice mentor, l-am invatat ca e necesar sa bagi 2 dejte pe gat cand ti-e rau.
Chiar si la cumparaturi eram impreuna, ma urmarea ca un catzel. Atat i-am spus „Musca, nu-mi sta pe caciula!” Nici nu statea. Sedea pe umarul meu drept ca un papagal pe bratul unui pirat.La inoptare dormea alaturi de mine , pe coltul pernei.
Fritzy crestea si curand mi-am dat seama ca instinctul il obliga sa aiba noi cunostinte. I-am explicat ce se intampla in organismul lui si, pentru intimitate i-am facut cadou un degetar umplut cu vata. Patul lui conjugal. Urmatoarea noapte Frity a venit cu o domnisoara acasa si s-au retras in cuibusorul lor. Intr-una din nopti, cei doi s-au iubit cu nabadai incat, asezat pe noptiera degetarul, prin msicarile du-te-vino a picat pe parchet.

De 2 zile Fritzi sufera. Era sub coada unui cal cand, netrebnicul patruped i-a pleznit un manunchi de par peste anvergura. L-a adus acasa un carabush, prieten de-al lui de incredere. Sta in degetarul lui si suspina. Nu stiu daca va supravietuii…

30 august 2007 yahoo 360

Lasă un răspuns

