Delete

In statia lu` 336, doua studente, machiate pana in profunzimea dermei, discuta pasionant. Cerasela e lunga, are cizme pana sub genunchi. In mana tine o geanta maro, marca Europa,ce imita pielea de sarpe. E usor decojita pe alocuri. Langa ea, Nela, mai mica si mai incruntata, are circumferintza taliei cat diametrul unui capac de canal. Capul ii este acoperit cu o sapca alba, usor larga, pe care scrie, cu roz „Dolce Cabbana”. Intinde o unghie catre mana Ceraselei:
-fa, iti cade un solz de pe geanta
-taci tu, perfectiuneoisto, esti ca si Cici, javra drecu !
-printeso, da te mai suna ala ?
-auoleo, fata, stii ce ma streseaza, deci nu mai pot, soro!Ma bipuieste noaptea la 2
-am auzit ca v-ati vazut pe web came
-da, soro si l-am vazut si eu ieri. Nu credeam ca are asa piept !
-nebuno, si nu te scoate la un Cico ?
-soro, sunt moarta dupa el, da` ma enerveaza fraieru ca ii perfectiuneoist ca tine.
Cerasela nu termina de spus ca din troleibuzul 71, abia oprit in statie, un tanar cu sclipici pe pantaloni le intrerupe, de pe treptele vehiculului, incitanta discutie:
-frumoaso, ma mai visezi noaptea ?
-du-te drecu, boratule !
-fa, Ceraselo, cine-i naspetu ala ?
-unu, de pe hai5, ma tot streseaza !hai sa-ti zic de Cici…Are un lantz la gat ca si ala care o cantat la nunta la vara-mea !
In urmatoarele clipe telefonul ei roz suna in geanta
-ma cretinule, ti-am zis sa nu ma mai suni ? lovi-te-ar gaborii cu pulanele ! Dupa acestea inchide nervos telefonul cu clapeta si-si scoate rapid trusa, sa-si refaca rujul, afectat de miscarile rapide ale buzelor.
– asta cine a mai fost, printeso ?
– fostu prieten, ma enerveaza, asa ma plictisesc inteleactualii astea !Abia astept sa ajung
acasa sa-i arat lui Cici, pe camera, ce sutien mi-am luat din Mall. Si nu mai vine mashina asta…
-printeso, sa ma chemi si pe mine cand te vezi cu iubycu tau !poate imi dai ID-u lui
-stai, fa locului ca nu vorbeste cu oricine. Mi-a zis mie. Si mi-a trimis o manea nou nouta. Poate dansez pe ea cu sutienu asta nou. „esti printzesa mea, eo-ola, esti numai a mea, eo-ola, inimioara mea te vrea !” Ah, soro, ne iubim, abia astept sa ne cunoastem !
  In apropiere, la semafor, coloana de masini masoara cateva zeci de metri. Dintr-o Dacie alba cu abtibilduri-flacari se aude o manea. Masina ajunge in dreptul fetelor. Inauntru, un baiat gelat alaturi de o domnisoara cu gene negre si lipte intre ele cu rimel. Tanarul, aflat la volan, se lasa peste picioarele fetei de langa si roteste maneta. Geamul coboara. Cici o priveste pe ea cu interes pervers iar Cerasela se uita marcata.
-esti mai frumoasa ca pe net, iubita mea !
-poftim? ma zdreantza, tu cu asta m-ai inselat tot timpu ?
Scoate rapid din geanta rujul, il ia nervos in mana si-l directioneza exact spre interiorul masinii. Din intamplare, tubul nimereste dantura fetei dinauntru, surprinsa in timp ce zambea tamp. In cele ce urmeaza, 2 dinti din fata sunt inlocuiti cu intuneric. Hartza era inevitabila asa ca Cici demareaza inainte ca Cerasela sa se suie pe capota, cu tocurile. Pana dupa coltz, tzipetele pitigaiate ale inselatei se auzeau:
– nemernicule, esti un bou, magarule ! Sa stii ca oricum te-am sters din lista !!!
Dupa 2 minute de tipete, Nela se exprima:
-fa, vine masina !

29 octombrie 2007 yahoo 360

5 gânduri despre „Delete

  1. andreimeszaros Autor post

    Exact ! Ce, fetele cu DG, basca reflectorizanta si ochelari de forma unui absorbant n-au dreptu` la educatie ??? Sunt cazurile care necesita imperios cultura, problema e ca nu gasesc intodeauna sursa buna 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

