Conditia perfectiunii

In cartea profei de Psih. Varstelor am gasit o chestie interesanta, cum ca dezvoltarea prenatala e influentata de: echipamentu ereditar al parintilor, sanatatea fizica si mentala in momentul procreerii, apetitul sexual si consesul intre pacienti. In concluzie imi imaginez urmatoriul dialog intre 2 persoane care vor sa aiba mostenitor al numelui de sub vizor ( asta daca nu stau in chirie) :

-ai echipament, mă?
-40000 de gene in cap
-bugăt! cat faci la 100 m viteză?
-25 se secunde !?!
-lenesule, brand ai ?
-…
-mă, daca vroiam copil-spagheta ma duceam la magazin
-tu vorbesti ? ca n-ai mamele nici pt pui de hamster
-mă, vezi ca tre` sa ajungem la consens, ca altfel nu iese pruncu de calitate
-bine, porumbitzo!
-te-ai invartoshat ?
-aha!
-ok, deci consens. ANDROMACA

28 Mai 2007 yahoo 360

Lasă un răspuns

