Comoara din sapun

Când vor sa-si vandă produsele, muribunzii producatori recurg la acte disperate.De pildă, zilele trecute, intr-o dimineatza, ma duceam pâş-pâş la pravalie sa-mi iau un sapun. Tanti de la magazin imi ofera un sapun cu nume de prezentatoare tv, pasare călătoare intre posturi ca tele şepte ABC, Antena anţ vai, drai, Proteveu, şi in final Romantic. În preajma liniilor de tramvai am vrut sa mă intorc si sa restiui produsu`, cu urmatoarele argumente:
-doamna, cetesc pe ambalaj ca aş putea fi PreaFericitul câstigator al unui inel de aur ascuns in sapun! Ăştea s-or gândit inainte ? Daca io-mi spal ustensila exact cand iese la iveala belciugu ? Ma lezeaza! Fizic si moral! Sau poate sunt in zona unui orificiu mai mare si, prin miscari l-as putea introduce in corp ! Doamnă, mie nu-mi trebe ghiuluri de aur si ghirlande de badog ! Io nu vreu sa ma îmogaţească un săpun de 1 leu !
In final renunţ, cu sperantza ca expertiza la lumina solara ma va elucida privitor la eventuala prezentza a corpului contondent in sapun.
Si-mi aduc aminte ca moda asta nu-i de acuma.Tin minte ca acum vreo 10 ani Dosia te punea sa cotrobai in cuva masinii de spalat dupa cercei si alte zorzoane care cica ar fi fost ascunse in cutie ! S-o ajuns si mai departe. Un producator de mezeluri o introdus bacnote in salam ! Asta ar mai trebui, sa-ti scoti plastice dintre dinti dupa o masa copioasa.
Dilema mea ce na roade de ani de zile este urmatoarea: astea cu medicamentele de ce nu fac concursuri? Sa trimiti ambalajele de la pastile si sa poti sa castigi medicamente pt 3 luni de tratament !
Noi sa fim sanatosi ca averea vine…din sapun.

P.S. Oare ce ar crede Hitler ?

5 iunie 2007 yahoo 360

Lasă un răspuns

