Biserica HI-FI

Ai avut vreodata impresia ca-i Iisus cocotzat intr-un pom ? Eu da! Ai auzit copacii spunând rugaciuni? Eu da! Te-ai şocat trecând pe langa Biserica din cartier ? Eu da!

Multe sunt încercarile la care Marele Brutar Dumnezeu ( „painea noastra(…)da-ne-o noua azi”) ne supune cateodata. M-a incercat si pe mine…
Se face ca mergeam la munca, în perioada de inceput, pe cand nu stiam numarul bordurilor pân` la magazin. Cartier Titan, peisaj urban, stradutze cu copaci, hop si-o bisericutza (cu maşină scumpă-n curte)! Nu-mi pasa, am mai vazut, îs satul si trec. La cativa metri de locas, aud ceva, dinspre copacii stradali. Ma gandesc ca o fi vreun prost care cauta corcoduşe în plop. Da` ce prost zice rugaciuni, amin, amin, cânta si iar spune rugaciuni stand pe cracă ?. Pe loc am inteles totul: mi se vorbea, divinitatea mi se adresa! Chiar am vrut sa intrerup calda voce ca să-mi spui necazurile „las-o măi cu propaganda, n-am omorat pe nime, am fo bun o viatza-ntreaga ! Am si io o treaba la tine. Niste examene mai, forţă cerească! Vreau sa le trec ! ” Si exact cand voiam sa deschid gura ca sa dau drumu acestei rugaminti, ochii-mi vad , între crengile copacului pseudo-orator, o boxa. Aha!! Era o cacealma, o poantă cu sfinti si trecatori aflati la ananghie.
Dom`le, nu tolerez asa ceva asa ca, privirea la boxa, urmareste firu` si vezi din ce balcon de puber rasfatzat se trage! Raspunsul: Biserica din cartier avea sistem audio cu sateliţi, boxe-n curte, boxe-n strada, prin copaci si, mare atenţie, chiar si peste drum, în alti copaci. Asta-i, dupa mine Titan Ciărci uit Audio 3D System, Noiz Ridius end Strit Săraund Echo Efect.

Deci, smecherimea bisericoasă are unde sa meragă: biserici cu aer conditionat, biserici cu şou rum in curte ( azi, preotul Ilie ne prezinta Jipanu personal) biserici Hi-Fi si altele.
Poftiti de vă mântuiţi !

4 septembrie 2007 yahoo 360

Lasă un răspuns

