In asteptarea Anului Nou, romane nu fi bou!

Părintele Chercheluţ: – alo, Slavă Crucii, cu cine vorbesc ?
Păcătoasa Grasiela: – slavă crucii, sfintei treimi, cădelnitzei si partidului, numai sa ma scapatzi de nacaz, am aflat nr `mnevoastra de pe site-u` bisericii.
Chercheluţ : -preacinsteste web-dizainăru, femeie, caci el ne-a mijlocit shedintza. Doriti o spovedanie ?
Grasiela: -da, domn parinte, vine Anu` Nou si vreau sa ma scap rapiiid de toate pacatele
Chercheluţ: -înainte de toate, aţi îndestulat cutia ?
Grasiela: -da da, întocmai cum se ştie, am bagat bănetu si am trecut pe caiet numele si seria de la bancnote.
Chercheluţ: -perfect, aşa avem învoiala de la Dumnezeu să facem Sfânta Conversaţie, înşirati păcatele , doamnă !
Grasiela: -pai n-am facut nu stiu ce, mai mult sotzu ca el o furat porcu de la vecini, io numa l-am facut carnati, nu se pune ! Si nici că am facut sex cu vecinu Valerică, ca o fost iubire de aproape, stă vis-a vis de mine. Deci: am suduit-o pe doamna de la ghiseu, m-am impins in autobuz de o picat o babă afara, n-am dus datoria inapoi la prăvălie, am scuipat in fatza Primariei si cam atat, că nu mai am minute !
Chercheluţ: -Jalnic, fiica mea, pentru păcate da` mai ales pentru minutele alea, fix cand lansam noi un nou serviciu: Boboteaza GSM cu sfintirea locuintei, de la distantza. Un cado` minunat pentru soacra care nu mai deschide usha la preot. `mnevoastra incărcati contu nostru, noi o sunam si ea tre` numai sa se plimbe prin casa si sa ne spuna in ce camera ii ca sa sincronizam Vorba Straveche cu odaia respectiva. Că una zici in camara si alta-n dormitor.
Grasiela: -da? mnoa, bun !
Chercheluţ: -un blestem, ceva, nu mai doriti sau atat ?
Grasiela: -da` sigur ca vreau, ca doar cum sa am anu ce vine fericit cand vad Jipanu lu` vecina. Sa-i pushte roata si sa-i gaineze porumbeii caroseria !
Chercheluţ: -Dumnezeu asculte-ti vorba si sa faca dupa cum socoate. Esti curata femeie, sarbatoreste cum se cuvine cumpana dintre ani.
Grasiela: -multumesc, parinte, multi ani in contract cu parohia va doresc

29 Decembrie 2007 yahoo 360

Lasă un răspuns

