Un ou pentru ciolan

Anu asta, şarada pascala o fost atat de politizată incat mă asteptam ca Invierea sa fie supusa la vot. Par example, la umila mea usa a batut un sol de partid aflat in disperare electorală. Ne-a fecundat cu urale de bine iar in urma lor am ramas posesori ai unui ou de ciocolata. Mare, ambalat in plastic si purtator al emblemei de partid. Un troc nedrept, un ou pentru ciolan ! L-am mancat rapid, ca doar era de gratis !

    Altii am auzit ca or primit cate o dărabă de miel au cosuri cu d`ale gurii infometate post-post. Cu toate astea, inima mea n-a fost convinsa sa bata pentru un partid sau altu cu astfel de momeli prostesti. Le multumesc insa ca au oferit stomacului meu shansa diversitatii.
Ramane intrebarea, oare daca am primit de Paste un ou de ciocolata, de Craciun primesc un purcel de ciocolată ?

Om trai si om vota !

Un gând despre „Un ou pentru ciolan

Lasă un răspuns

